uppföljaren..

efter 6 lyckade säsonger, och en storslam till långfilm..
kändes det som att en uppföljare skulle va rätt onödigt. och förmodligen rätt krystad..

MEN!
kolla in de här och säg sen att du INTE är sugen att se 2an när den kommer...!?

 

don't wanna say I told you so..

 

 

 

kan inte påstå att jag inte har en klump i magen. kan inte heller påstå att jag inte har en tyngd över hjärtat.

men när det gör som ondast det är väl då det snart går över?

har jag hört..

glad att vara surrounded av min galet glada familj. man hinner liksom inte deppa ihop här hemma.

och i övrigt är skoinköp ett bra botemedel mot ett brustet hjärta och en sten i magen.

har jag hört..

 

kommer bilder på mina senaste klackade erövringar, eftersom jag äntligen fixat min kamera.

Later/Hast

 


Kommentarer
Postat av: Emma

JA VILL SE NUUUU!!!!

2009-12-30 @ 21:42:09
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag SKA se den!!

2010-01-03 @ 21:35:31
URL: http://jjessicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0