jul09.

så va den över. julen 09.
men fantastisk va den!

juldagen började som sagt med snöbollskrig med fam Hast på gården.
tur kan jag säga att jag hade Jonathan "nutcracker" Hast i mitt lag,
jag är tydligen värdelös.

orsakar mer skratt än skada. men det gör inte så mkt.


men SOM vi har saknat moster Erika hela långa julen!
kvar i Valencia blev hon..



såhär såg det ut 07.




sen blev det juldag.
GRATTIS
käraste emma till dina 22!



kvällen började i en badtunna och slutade lite vildare än tänkt, i vanlig ordning.



nu förbereder vi oss för 2010 tycker jag. nya tag. jag ska träna och äta sallad.
(vanligtvis håller löften som dessa i ca 6h max, men vi får se)


skinkmacksfrulle NU! /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0