Gott nytt !

min plan att vara extremt deppig, dyka in under täcket och ladda upp med must..
blev dessvärre invaderad av diverse familj och släktingar.

min nya plan är att börja behandla mitt hjärta endast som det blodpumpande organ det faktiskt är,
ge mej ut med idel goda vänner i nyårsnatten och njuta av frihet.

man ska inte leva livet ovärt.



såhär ser jag ut nyårsnatt till ära. skippade mega grymma jätte paljett klänningen,
körde inget krux.

nya julklapps skor dock!



fick även dessa, men de va mindre lämpliga i snöyran:



nej nu ska vi slurpa pappas magiska nyårsgryta!
ska sedan hinna med en guitar hero turnering innan färden går mot glada vänner!

GOTT NYTT ÅR KÄRA NI!
tror 2010 kan bli bra.

/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0