en fabulös helg.

nejmen sicken fantastisk helg det blev.

fredagen spenderades med 9 mat- och festglada brudar.
till en början hemma hos, sedan Helt Enkelt, och avslut: Heartbreak.
nämnde jag den helt fantastiska maten? aaah.



två av mina favoritblondiner i världen var några i följet:




plötsligt blev de lördag. och efter en otroligt härlig middag hos Nyberg m. familj,
tog jag Chillbilen till Viken och ett redigt grabbgäng.
(som hade hunnit korka både en och två JD innan jag kom kände jag.)

och gissa vem som var gäst artist?



Jesper "Hef" Johansson!
dock en gammal mansion bild. där har man ju varit!

väldigt rolig kväll som slutade med en hederlig gammal mansion macka.


ska sätta mig symaskinen ny och kamma min klänning lite. resultat utlovas i bildform later on!

heeej! /Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0