ååh.

tanken var ju fin. att jag skulle åka upp hit och inte spendera en krona. sitta här i skogen å spara mina slantar.

MEN DÅ KOM INTERNET.

åååh nu måste jag ju klicka hem en massa skit.

kolla in dom här prylarna från hm.com så förstår ni ju att jag måste börja skaka spargrisen..


Jimmy Choo. Finns bara kvar i min storlek.  j o b b i g t.
fortfarande sur dock för att jag missade nitskärpet...



Jimmys klänningar.. aaaa.


men H&M själva e inte så dumma ska sägas.. dom här stövlarna får flytta in i min garde nääär dom vill.
och gärna några av de här pjucken på köpet tack..



alltså kan någon bara ge mej ett jobb med fett bra betalt. typ rätt snart.

sen kommer jackan. typisk Ella-jacka.. såklart. extremt snygg till mina svarta skinnbraller.. förmodligen. paljetter.. glitter.. den ropar på mej!!

å den ser ut såhär:


nej om man skulle börja panta burkar.

/Hast.






Kommentarer
Postat av: rosell

asså hast jag har köpt skorna i mitten, med ormkinnsplatå :) Kommer snart med posten. älska internet. jobb? ja tack.

2009-12-07 @ 15:04:13
URL: http://sofierosell.blogg.se/
Postat av: Idaho

Uh, jackan fick vi ju in idag på jobbet! So you.

2009-12-17 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0