herregud.

va jag har mycket att göra.
ledsen hinner inte skriva megamycket. har iaf en TV i vårt crib nu.
kunde se so you think you can dance igår, även om Ato tyckte de va lite gay. Vi kom dock fram till att han nästan va tvungen å säga det, för att upprätthålla sin manlighet eftersom vi innan dess diskuterat gardiner och växter.

jag är en lycklig men trött människa.


såg precis filmen från min examensredovisning. det skar till i hjärtat. alla dessa underbara, älskade vänner.


Svårt att leva utan Emma nu. när man e så van att vakna upp i samma rum som någon. att umgås 24/7 och att altid ha kul.



saknar henne så de gör ont i kroppen. men nu måste jag faktiskt jobba.

Senare/Hast

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskade vän!!!!! Jag saknar dej med... SÅ MYCKET SOM DET BARA GÅR :( Ja måste flytta in hos er i sthlm ;)

Ja looovar att komma så fort ja kan.



Massor av kärlek till dej, och känn pepp på jobbet du är fantastiskt duktig!!!

2009-08-05 @ 22:48:05
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0