panik.

nu känner jag panik på riktigt.  ni vet när den kryper genom kroppen så att alla bra känslor kommer i skymundan.
när man inte riktigt kan tänka klart för man har precis ALLT man vet att man borde göra i bakhuvudet..
så känner jag nu, mer än så.

å allt e dessutom mitt eget sketna fel. varför ska jag suga på att ta tag i saker för!?
Varför kan man inte injicera lite självdisciplin?
varför i HELA FRIDEN har jag typ ett helt examensarbete kvar att skriva? på två ynka veckor. grattis Hast, verkligen.

har styrt upp mina bilder iaf. Och jag har ju inget problem med att prata, that we know.
nu måste jag bara printa ner hela den här (ett riktigt fult ord)-rapporten också.

Nu är vi dessutom bara 4 stycken(!!!) kvar, för ett jobb jag vill ha! magen vänder sig.
Har så mkt på häng just nu, antingen händer väl allt eller inget förstår jag.

Va kvar på Bolibompa till 20.30 idag. flera inspelningar under dagen, plus livesändningen på kvällen.
Vi va iofs ett dreamteam ikväll, såå skönt gäng så de va riktigt roligt.

det här gjorde Nassim häromdagen, och mina damer och herrar, DETTA e bra tv!!!
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=95215

ska jag åka hem i helgen? ska jag icke åka hem i helgen?
Herregud hela skeppsbesättningen kommer ju hem till Mansion!! kan jag verkligen missa det här e frågan?


nu e jag hungrig. Senare/Hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0