LIFE'S TOO SHORT.

lyssna på mej nu: "LIFE IS TOO SHORT". 

"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today".
bästa och sannaste som någonsin sagts. och av en movie star dessutom. jag funderar väldigt allvarligt på att tatuera in det på något väl valt ställe. och på någon väl vald tidpunkt. exempelvis en när jag har PENGAR!!!!

AAAAAAAAAAAAHH!!!!! fyyyyyyyfasen va ARG jag blir på mej själv!! Tappade bort busskortet igår.. ARGH. det finns inget värre, och exakt samma sak hände mej sist jag bodde här.. det vilar en busskortsförbannelse över detta hus. de e inte ok.
Ella Hast håll i dina förbenade GREJOR!!

idag va iaf en riktigt bra dag. håller på å bygger trädgården utanför Boli-studion, gräver, planterar, målar, fixar osv. Gå runt i blåställ i vårsolen det va riktigt gött! kommer bilder.

Ser framemot morgondagen, bygga trädgård i boli på dagen. sen ska jag och Malin kolla på en lägenhet på eftermiddan! shit va pirrig jag e känner jag! min första lägenhetstitt i livet, exciting!
kvällen avslutas med middag på lidingö med sofy innan hon far, och sen helkväll på Berns där Malin ska spela. och jag ska hänga! haha.

nu åter till sommarjobb sökande (e de det värsta som finns?).
Love/Hast.


jag bara älskar honom.

Kommentarer
Postat av: ELLE

de ee ju därför ja e i ÅRE och lever liver :D nu ee de fest! JEJ!

2009-04-05 @ 20:17:08
URL: http://ellesnelle.blogg.se/
Postat av: Emma Sambooo

Så rätt ella!!!!

det är däför ja säger: "Life's too short to make trouble out of small things"



Haha har du tappat IGEN?! Sorry att ja skrattar, jag är ju faktiskt mer talanglös själv... hoppas det dyker upp!

Pusss

2009-04-05 @ 22:34:10
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0