leva livet. som alltid!

hade en fantastisk tjejkväll igår hos fröken Hedman. 10 glada som hade tagit med sig diverse got att äta och dricka, och spelade MiniMalin  sin felfria house blandat med gamla 90tals hits exklusivt för oss allihop hela kvällen!
Vi avslutade på Solidaritet där välgörenhetsorganisationen för studenter: malin Hedman, hade skrivit upp oss på listan. tack för de! riktigt grym kväll!

Jag och redaktörn åkte hem och sov hos henne på söder, på vägen terroriserade vi två stackars korvgubbar med våra galna skrattkavalkader. vi fick inte fram ett ord eftersom vi skrattade helt hejdlöst, men han såg kanske på oss att vi behövde två rejäla chorizos med bröd! ;)

har ni föresten tänkt på en sak? Iland står ens liv stilla. å då passar det en att klaga på de.
Sen så fort det händer de nåt bra, så kommer allt på en gång!! det blir som ingen hejd på kalaset.

Just nu e det mycket som händer. vad ska Ella Hast göra i sommar hade hon tänkt till exempel? Har sökt jobb i allt från Bajen, Stockholm, Valencia till St Tropez..! å va händer om jag åker till Mexico? OCH vad gör jag om alla mina drömmar behagar slå in samtidigt?
(givetvis ...) vad väljer jag då? Det absolut roligaste jag kommer ha i HELA mitt liv.. eller nåt som förmodligen kommer va bra för karriären.
karriären säger ni, leva livet säger ju jag. SOM ALLTID!
i veckan kommer jag ha alla svar..

så lever jag här. i nu. för de e uppenbarligen de man måste göra. leva NU.

mina sista två veckor på Bolibompa nu.. mitt drömjobb. så fruktansvärt roligt, skratta på jobbet? jämt.

nej nu väntar jag besök. Han är nog i krokarna. han gör mitt liv så svårt. (varför) och samtidigt kan jag aldrig tänka mej det utan Honom längre. aldrig.

Later/Hast.

ps. haha Måste berätta. häromkvällen hade jag gått å lagt mej och somnat men sambon Sofy va vaken.
Så ligger jag å vrider mej i typ ångest å gruffar omrking å stånkar å stönar, sen plötsligt skriker jag:
"SOCKER!!! "
sen e jag still.
hahahahahahah. bara för att jag och sofia försökte leva lite nyttigare så har jag såna sockerbehov att jag drömmer mardrömmar om det nattetid. great!!
hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0