det här med självdisciplin..

.. är sjukt överskattat har jag hört. eller?

hjälp jag skulle så mkt behöva lite nu.

men de e ju så mkt roligare att äta en god middag med sin sambo och titta på nåt uselt på tv.
eller gå igenom precis allt som finns att se på hela facebook. eller måla naglarna. eller Till å me gå på Gymmet!
herregud allt e roligare än att ta tag i detta exmensarbete. men nöden har ingen lag, snart e vi där kära klasskamrater, SNART.

skit också, chefen e inte här idag. att vänta på besked e inte det roligaste i livet, då skriver jag nästan hellre rapporter faktiskt.

om jag skulle ta å städa lite i förrådet medans jag väntar.. ställa in lunchen i kylskåpet kanske. bära inte lite skit i studion.
måndag idag. känner ni mer pepp om jag gör såhär:
 

jag har hittat tillbaka till Caesars Palace! Yes.

to work friends.
Senare/Hast.




justja. glömde säga att jag flyttat in hos sveriges bästa houseDJ. vi två ska husera ihop i 2veckor. vilket härj!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0