åh vilken helg.

detta har verkligen varit min bästa helg på riktigt, riktigt länge. kan inte sluta mysa inombords när jag tänker på allt!
fredagen började med en riktigt skön dag på Boli, jag gjorde bland annat grymt bra älgbajs:
sa ni nudå.

på eftermiddagen drog jag och Malin oss från Boli på Gärdet ner mot Strandvägen, stannade och tog en glass i den helt underbara vårvädret!! Senare på kvällen samlades vi på lidingö, åt grymt god pannakakor a la Hast och spelade "MKed andra ord". fortfarande det roligaste sällskapsspelet, Sofia påstod bland annat följande:
- där getingarna bor!!?? sofia: BIHÅLORNA!
-dit påskkärringarna flyger på påsken!? sofia: VILLA VILLERKULLA!

gick iaf till Berns för att se och höra Malin spela för första gången, hon e verkligen grym. sån fascinerande tjej.
hade en riktigt rolig kväll och dansade konstant till MiniMalins deep house i flera timmar!
kom hem vid 5 och Sofia vaknade till 5min innan jag kom innanför dörren, och somnade 2 minuter efteråt. här talar vi moderskänslor! I just love her for it.

Lördagen spenderade jag med fröken Hedman i Gamla stan, på fik, uteserveringar, på kajen, i solen. med glass, god dryck, laxpaj etc. sicket VÄDER då, vilken helt uuuuuuunderbar dag. fick lov att bara tänka på att njuta av det hela.
avslutade kvällen på en pub i Gamla Stan med en vän från London, hennes systrar och nåra vänner! had a really good time. åkte hem, åt pannkaksrester med lingon och plöjde ett par sex and the city avsnitt. yes.


söndagen va sköööön. en brakfrulle, stuvade makaroner och köttbullar med Malin. och tillsist några SatC avsnitt kompletterade med choklad, druvor och cola. TACK va underbart.
sen kom Han förbi och va sådär underbar som bara Han kan. och ja va sådär Ella Hast som bara jag kan.
vad kan jag säga, jag älskar honom bara.

idag som en skön förlängning på en underbar helg, så hade vi en riktigt rolig inspelning ute i Bolibompaträdgården som vi gjort iordning:
alla programledarna va me. titta på fredag kl.18.00 i barnkanalen. lr på webben.
sen gick vi, Rasmus, grabbarna och jag, till Stadion och såg på Djurgården - Örebro.
1-0 Djurgården. TACK för de. inte världens bästa match, men 3pinnar e alltid 3pinnar. (som dom säger..)

ska nu äta resterna av de ljuvliga stuvade makaronerna och massa meetballs och röja ytterligare några SexandtheCity avsnitt. I'm in love with a DVDbox. Later/Hast.

ps. e de hemskt att älska SITT eget långa lockiga blonda hår?.... ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0