aaah sicken helg!!

hur underbart får man ha det i livet?
vädret va ju med oss i helgen och det skulle utnyttjas till max givetvis.
Fredagen på Bolibompa va trevlig till en början, jag och Malin blev avtackade en vecka i förväg med glass och hallon.
Ska bli GALET tråkigt att lämna Boli.. fattar inte hur bra man kan trivas på en arbetsplats.
alla roliga och inspirerande människor, på Reddan och i studiokorridoren!

sen fick jag åka bil hem till Gästrikland med Ardalani, hoppade av i Furuvik hos fröken Nyberg. Alltid lika skönt att träffa min sambo, vi behöver varandra lite mer helt enkelt.
Vi chillade lite framför Så ska det Låta och käkade Tacos, sen for vi in till Gävle en sväng och satt på Brända Bocken och tog en Loka haha. "ta de lugnt me dom där ikväll nu tjejer" fick vi av bartendern!

när vi kom hem la vi oss i sängen med lite lakrits och tittade på Stockholm Boogie ännu en gång.
SÅ underbar film!!!!



SE DEN KOMPIS!

lördagen va heeelt oustanding weatherwise!! herre min skapare, högsommarvärme i april va.
Åkte hem till Richard, sen mötte gänget upp och vi styrde lite grillgrejer, kubb, fotboll osv å sen drog vi oss till Stadsparken.
Uppdrag: hitta en lämplig grillplats förslagsvis i lä och med en diskret placering(eftersom vi va osäkra på om det är lagligt att grilla i stadsparken..eehe) Det slutade med att vi satt högst upp på bessemerkullen och det va totalt snustorrt överallt! haha
helt fantastisk kväll!!! fortsatte från parken hem till Richard där vi körde ett riktigt Mansion Expansion som vi döpte till: Flat Edition!
Nästan hela skeppet va samlat också, men vi saknade EmmaSlemma i Polen.


vi fyra. mår lite bättre än alla.

idag tog jag bussen hem till Stockholm igen, mötte upp Honom på centralen sen köpte vi pizza och åkte ut och satte oss vid vattnet på lidingö! helt fantastiskt. tack för de. <3
nu sitter jag hemma på kungsholmen och Malin kom precis in genom dörren, saknad Hedman!
så nu ska vi snacka skit så jag har ej tid för mer skriverier. hejhej
senare/Hast.


ps. lördagens roligaste: Richard och Henrik börjar tokslåss i parken och slutar inte! det va hysteriskt roligt, det slutade med att Richard satte sig på sina Armani briller så dom gick sönder, och Henrik bröt hans nackben. hahah.
kvällens i-landsproblem: Jag försöker knäppa kort på grabbarna när dom slåss men jag skrattar så mycket att jag viker mej dubbel och tar kort på gräset istället! haha. ds.

Kommentarer
Postat av: Skeppets missade 5:e

DAMN, säger jag bara.. DAMN. Men herr toffel får helt enkelt se sig om hemma en vecka i sommar så jag får reunion av en gammal besättning jag me;) /Goldie.

2009-04-28 @ 10:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0