mansion- the final attempt / cowboyfest.

den där spårningen jag berättade om som förmodligen skulle äga rum i lördas.. DEN UTEBLEV. större chock kan man ju försöka med. The Mansion har vekrligen aldrig varit så städat och ovibrerande av alkohol!

för det ska man inte tro att vi inte ha de gött !! hade en grym kväll - start med pizza och få se mina gamla skepp igen! Även Larsson och Törnqvist kom förbi vilket va sjukt trevligt. sen blev det vårat vid detta laget ganska välandvända spel: sanning eller konsekvens - elaka versionen. haha de e typ kung. fast vi märkte att vi kände varann lite väl bra innan, så inga jääättechockerande grejer kom fram. kanske va lika bra de med tanke på det simultana alkoholintaget..
Playlisten såg ut som vanligt, och när jag kläckte ur mej: "asså, Timbalands - The way I are tröttnar jag aldrig på, har den jämt när jag e ute å springer men jag tröttnar aaaldrig!!".. konstaterade vi att jag förmodligen e ute å springer lite för sällan.. haha.
  va förövrigt verkligen askul när Sunken helt plötsligt hoppar på 41:an mot storvik med oss för att komma på efterfest i Mansion. när vi börjar komma ut i ödemarken inser hans sitt livs största misstag å ångrar sig djupt. när vi kommer hem sätter han sig på soffan med en jack å cola å upprepar hela tiden att han ska upp klockan 6 å jobba.. alltså om ca2h just då. haha, sen deckar han med ett glas i handen å de andra på någons lår samt nacken i spagat. därefter börjarn han snarka nåt enormt så alla måste spela in på sina telefoner hahaha.. riktig mansion-anda på den spårningen. :D

har iaf sprungit två ggr såhär långt denna veckan, sprang två varv i vårt lilla spår å sen uppför helvetesbacken i full fart.. när jag kom upp fick jag kramp i alla kroppsdelar och hängde mej dubbelvikt över bommarna som lämpligen stod där. hängde där å chillade lite.. då kommer Karin cyklandes: "guud va du e duktig!" hahahh mkt duktig, indeeeed.

i måndags höll vi tvåor här på skolan den årligafesten för de nykomna dekoratörs ettorna. gud va vi hade planerat, å byggt, å övat å målat å lagat mat etcetcetc.. å de vart SÅ LYCKAT ! riiktigt kul hade vi, och temat var: cowboy!!
Jag Therese å Erika hade styrt upp en liten sketch där jag var jagad indianflicka, Erika va min hjälte å Tess va bad guy haha. den pågick återkommande under hela middan å va faktiskt riktigt uppskattad skulle ja tro, spec när vi sprang mellan borden å jagade varandra å snubblade å ramlade å hoppade å skrek.. :D blev även en duell på slutet mellan "grabbarna" och när knallpulvret var slut stod Erika som segrare och tess låg nedskjuten på govlet ;)
jag var även någon slags värd för kvällen, och när larmet plötsligt gick på HELA SKOLAN var det med andra ord jag som fick ta på mej att lite snällt försöka köra ut allihop å tacka för en trelig kväll annars :D
jaja
riktigt grym kväll. bara en vecka kvar i Leks nu.. sen ut på praktik och jag ska tillbaka till min stad.. ! ja.


har nu någon slags redovisning i marknadsföring/projekt. (kuuuul). men på återseende. vi styrs/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0