hate goodbyes..

viiilket hålligång alltså.. ! den här sista veckan i Leks va helt underbart Leksig!
hade typ femhundra skolarbeten å presentationer å prov, meeen i tisdags firade vi(lite i förväg men iaf) att allt äntligen va över! marknadsföringspresentation, försäljningspresentation, engelskapresentation, marknadsföringsprov etc.. sååå sköönt nuu !!!

skulle va en "mellanstadie/80-talsfest" vilket vi "unga" tyckte va lite skumt eftersom att vi typ va (pratar för mej själv) 3 år max på 80talet. men ok. vi trodde stenhårt på temat och gick hela vägen!! även här får jag dock prata för mej själv eftersom att PoJo hade vanliga kläder, emma va allmänt rosa och vit å Idaho stannade kvar hemma i soffan med ett glas vin.. medans jag körde järnet och drog hela tights-body-benvärmare-klackar-tuperat grejen ! bilder utlovas på facebook.
Det allra jobbigaste med en body kan ja säga, FÖRUTOM att man får sveriges största ass, är att det lätt uppstår en såkallad "Cameltoe" på ett mindre bra ställe. DOCk hade jag verkligen förebyggt å sett till att detta inte skulle ske..!
ändå när jag kommer in på Kåren kommer Johan fram å släpper: "YoYo cameltoe" hahahahaha. doh,  meen ska sägas att han skämtade ok? ;D
va iaf en grym kväll med förfest i stuga 22, damit de e där de händer iår. kan va för att de e så sjukt bra drag på oss 4 som bor där ! Hast, Nyberg, PoJo & idaho. vilket liga.
taggde heeela kvällen till diverse 80tal å 90tals låtar, grymt bra drag när spice girls kom igång, lr? :D
stuga 22.s playlist gick lite halvrunt på 3 favoriter som e bästa pepplåtarna just nu! (inte mest uppdaterade nånsin men dom e ju så bra)
Agnes - On and on Ida Corr - let me think about it                                                                                                                                                                              Timbaland - the way I are
agnes låt e förövrigt den perfekta att göra: Ella å Emma -dansen till! den ska ni få se nån gång haha.
när kvällen drog sig mot sitt slut och jag väntar på PoJo utanför Kåren hör jag plötsligt ett jätteskrammel och UT FRÅN KÅREN (vilket alltså e inomhus..) kommer människan med en kundvagn !? en kundvagn. nemen ok. så va gör jag? jameeen sätter mej i den såklart. och sen fick jag skjuts heela vägen hem, vilken sambo man har! dock skumpigaste och närmast att ramla i diket färden nånsin, men de va de värt.
inte fullt lika värt att köra den tillbaka till skolan på morronen dock.. hm. emma slapp iaf bära sina väskor haha.

igår blev den största deeegardagen nååågonsiin. satt på min väl tilltagna röv från klockan 1 på eftermiddan till klockan 11 på kvällen.  de e inte sant.  jo.  åt pizza på dagen.. mac&cheese på kvällen å popcorn å godis däremellan  herre min skapare.  vi kollade på Americas funniest homevideos och skrattade definitivt bort alla kalorier. alltså jag har aldrig sett nåt så kul som när ett barn går helt fredfullt i en hage med typ får å baggar å sånt. heeelt paropå iingenting HOPPAR en galen megastor Bagge rakt upp i luften och landar på ungen!!!! alltså vi skrattade till Vänner började. ska försöka leta upp de på youtube haha. 
sen fick jag ett nervöst sammanbrott på riktigt när Twitch höll på att åka ut från So you think you can dance !? sen hoppade jag iofs nästan sönder soffan å sparkade sönder lampan när han SOM TUR VA inte gjorde de! sök på twitch på youtube han e verkligen min idol. snygg, dansar bra, snygg å dansar bra!!!! ;)

nej nu ska jag allt kika på Idol. lörda blir festligheter, dom sista med Polsaki my love så då får vi lov att ta i rejäält :) påsönda väntar sthlm ! äntligeeeen. jag å Sofe kommer ha så grymt kul känner jag, vilket hålligång alltså.
dock tråkigt att säga hejdå till klasskompisarna för två månader? helt sjukt. kommer sakna allahop. ! leks for life right.

styrs/hast.


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu så älskade sambooooo ge mej en fet update från Sthlm :D

2008-09-28 @ 16:39:18
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0