den känslan... obetalbar!!

jag kan inte börja på nåt annat sätt: någon som kollar på "So you think you can dance"? ni som inte gör de borde VERKLIGEn se över era prioriteringar i tv-tablån på riktigt.
finalen va hursohelst idag och det stdo tillslut mellan två helt oskolade street-killar å de va SÅ skönt!
Twitch!!! jag är 14år och kär i nån jag stt på tv all over again..!! faaasen va han e GRYM dansare, ashärlig person och het som jag vet inte...!! looove hiiim. dock vann han inte, vilket betydde att jag höll på å riva sofias lägenhet i ren frustration, som tur va e hon inte hemma för tillfället :)
loove this guy!!

föresten
så bor jag hos sofia här på liiidingö nu ju. huur trevligt som helst å vi får hoppas att hon också tycker de ;)
spenderar min tid förutom på 20kvadrat med sofy, så på Boli. och jag älskar det! Bättre människor å roligare jobb får man leeeta efter, jag säger de. trivs SÅ bra.

kom hit förra veckan och redan undrar jag hur fasen jag kunde lämna den här platsen från början? sthlm är guds gåva till alla stadsmänniskor och jag är definitivt en av dom! älskar.
Så skönt med nya fräscha folk överallt, dock inte pintjoct med nya fräscha lägenheter till överkomliga priser överallt.. men de e nåt man får ta. eller nåt stackars sofy får ta nu när jag sover i halsen på henne ;P

innan jag intog sthlm hann jag me att säga ajöken adjö till min ivskmrat och soulmate Emma, whooo's sadly going back to Poland where she belongs haha.  dom mörka skogarna has been missing her, men vi var tvungna att ha en rejäl avskedsfest med gänget först. Emma tog fasta på ordet rejäl och köpte sig en kraftig tetra starkvin å svepte alltihop medans vi andra kollade åt en annat håll å visslade uppenbarligen.. clever. sen släpade vi hene til krogen å där hade vi två våran bästa kväll på riktigt länge! dansade så de svängde i höfterna låååångt efter sängdags, uunderbar kväll och jag kommer sakna dej sååå mkt hone!!! och gör redan..!
loove

staden hittills. har varit så sjuuk. njutit av varje minut. på en dryg vecka har jag hunnit med X antal shoppingrundor, vilket iinte e OK med min studentbudget som faktiskt även ska räcka till makaroner å ketchup plus kanske ett paket nudlar då och då för att festa till det. mkt fina kläder i min redan överfulla resväska dock.. undrar verkligen hur jag ska få ut den.. lr få in allt i den snarare. förövrigt min TAHITI-resväska.. mkt minnen där!!
när jag inte shoppat har jag typ.... ätit? hmm. glöm den.
hann me att träffa London-moster över en sushi på vallhallavägen häromdagen. jag orkar inte me att henens liv e ett drömliv! up and coming designer i london.. feel. men jag unnar henne de så mkt efter allt hennes slit. ska föresten plugga lite brittisk accent, lära in lite mönsterteknik å bli hennes assistent, á la Djävulen bär Prada, sa ja de?    ;)

helgen som var.
can't even begin to tell you... spenderade den med någon som jag verkligen hoppas jag kommer få spendera många fler med. den känslan han ger mej...
och jag som inte ens trodde på love at first sight..

nu till helgen tänker jag dock inte vara lika lugn och seriös, de e som inte riktigt så jag arbetar. Sofy å resten av tjejgänget är alla mkt seriösa orienterare. och duktiga sådana också vad jag har förstått!!! nu är säsongen och SM över och det kryyyper bokstavligen i deras svettiga brallor av längtan efter lite seriöst festaandee!!! och inte e jag den som tackar nej? nee jag tar täten med karta och kompass i högsta hugg(mitt lokalsinne nivet..) och sen ska x antal galna ORIENTERARE och en förvirrad blondin reda ut sthlms uteliv i två dagar! jag känner på mej att det här kan så att säga spåra med tanke på att de här tjejerna festar ungefär lika ofta på ett år som en annan gör på en vecka!!
(vilket ioch för sig kanske säger mer om mej...? eh)

oj. 00.32 dags för alla bolibompor att sova. hade faktiskt live-sändning ikväll, så kul varje gång! kolla in barnkanalen nångång om ni har tråkigt, mellansnacket med programledarna e värt alla sjukt dryga småbarnsfilmer emellan. kanske ser ni lite av alla grejer jag pysslat me också.

nu till min 2cm tjocka madrass. Sofy I love you ;)   styrs/hast.



Kommentarer
Postat av: jag själv

alltså jag ÄLSKAR hans kropp. den e OUT OF THIS WORLD!!

2008-10-02 @ 00:38:53
Postat av: Emma Sambooo

Elllaaaa! Ja glömde ringa dje igår :O och idag! vem tro jag att jag är?!

Saknar dej mkt mkt mkt iaf honey. Lär dra ett snack imorron? Om du nu inte ska ut å göra sthlm?

Pussss

2008-10-02 @ 22:30:03
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0