love - more, higher, better. !!

shit. alltså jag kan verkligen inte börja prata(eller ens skriva) om helgen som var utan att börja skratta. och då menar jag inte ett mesigt 14års fniss. jag menar ett riktigt jävla ASGARV som bara jag och fröken törnqvist kan få till!

måste faktiskt börja där. dom här 3 veckorna med Sofy i hennes lgh har verkligen varit guld! älskar den här tjejen hon e så grym, ni som känner mej vet att jag pratar "rätt mkt".. och att jag skrattar om möjligt ännu mer och dessutom högre!
då har vi då fröken Sofy som alltså både skrattar och pratar högre och MER. tänk va kul vi har ihop, å tänk va folk inte orkar me oss. hahaha.
nej tillbaka till helgen ja.. vi började med en fredagskväll som skulle fungera som en slags uppvärmning för lördagen som var huvudattraktionen. eller ja, så var syftet.. meen så blev inte fallet. Jag själv, Sofy och Sofia värmde upp genom att prova kläder från måndag eftermiddag fram till fredakväll haha, sen åt jag och tillfälliga sambo en mysig sambomiddag som JAG helt chockerande faktiskt hade lagat!! och inte köpt färdiglagad å sen påstått att jag lagat... (inte för att jag brukar göra så dock! heh)
vi kände iaf rejält me pepp när vi tog oss till bussen och tillsist in till staden. vi började på ett helt okänt ställe, men efter att jag blivit hånad som "hippie" av ett gäng 14åringar orkade vi inte med de längre och drog till Sturecopagniet av någon underlig anledning. (enda stället som hade kö vid den tiden). Men stället chickade oss och vi hade den roligaste kvälen på riktigt länge!! träffade fransmän, kanadensare, drinkbjudare och skumpasprutare å vi va nöjda och avslutade kvällen på Mc donalds med en häärlig plusmeny.

vaknade på lördamorron å va härligt pepp för ännu en helkväll..

så drog vi igång ag 2. . mina kära orienterartjejer drog igång kvällen med "Öl-orientering"! vi insåg allhiop redan innan att det var lika bra att jag inte deltog med tanke på att mitt icke excisterande lokalsinne kanske inte direkt skulle fungera bättre med ett par bärs i kroppen.. neh. så jag utnämnde mej själv till enväldig domare å sen skrattade jag mej igenom resten av tävlingen kan ja säga. HAHAHAHA vilka underbara brudar att bjuda på sig själva!! det sprangs, spyddes, hostades, gjordes äcklade miner, kväljdes, spottades, skrattades, och tävlades hejvilt. herre min skapare vilka tävlingsmänniskor!
"verkligen spy och sen springa järnet för att vinna en intern tävling 4 tjejer emellan haha". respekt.
sen efter ett par bira å X antal varv i banan fick dessa brudar givetvis det värsta fnissanfallet nåågonsin tro mej, och jag skrattade ihjäl mej åt hur fulla 4 tjejer kan bli på 10 öl. :D


sen fick vi lov att gå hem å göra oss iordning.
och då slöt Marre upp! vi dukade upp både dricka och mat och sen blev det sällskapspel. haha rappakalja e fan att rekommendera alltså, man ska ljuga om att å dee jättekul för man märker när folk börjar bli lite på lyset å hittar på helt sjukt roliga å grymt osökta grejer! :P
till slut hamnade vi på stureplan nu igen och "Sense", va helt okej å grymt RnB dansgolv men va som va grymmare va donken vi drog efteråt!!. GOTT va ordet.


grym helg helt enkelt.
söndan va en klassiker på söndagssidan.. Pizza, tv plus godispåse. My cup of tea.

den här veckan har varit heeeeelt insane. i vanliga fall e vi typ 4 praktikanter på hela Bolibomparedaktionen, de här två senaste dagarna har jag varit själv med rekvisita OCH studio! det har varit grymt kul men grymt jobbigt också.
I onsdags var jag och Sofia på Fredag Hela Veckan inspelningen, va riktigt kul!! vi va ju även deras drömpublik typ, skrattar högt åt typ allt. haha.  vi satt även längst fram eftersom att jag fixade in oss före kön.. hehe. Så på slutet när dom ville att alla skulle upp på scenen å dansa så stod vi där i täten haha. tillsammans med X antal fjortisar från hässelby strand hahah. dessutom fick Sofy, Peter agnusons bukett blommor nr vi skulle gå haha bra jobb. sänds ikväll 21.30, vi ska iaf kolla haha.

nee nu är det slut på mina tre veckor med sofy här på lidingö.. tråkigt. men I'll be back in two! ;P
nu väntar två veckor med bekanta i V-tuna.. great. hemskt seg resväg där. dock har dom en ursöt hund för att kompensera de långa resvägarna dit å hem! tackarrr.

kommer sakna mej å sofy dock å våra PEPPkvällar..
 också "Womanizer" med Brittan..!
dock kommer jag inte sakna ångesten av att bo ihop med och i närheten av X antal megaseriösa oreinterare.. alltså jag vågar inte ens ge mej ut i spåret. eftersom jag typ kommer bli varvad 4 ggr.. å då pratar vi på 1,5km.. kul.
nej jag skippar de å kör gratis Personal Trainer på SVTs gym nästa vecka istället. tackaaarr.

nej nu kom Erik hit också. blir en sambomiddag plus one ikväll. sen en REJÄLT tilltagen godispåse på de.

styrs/hast.
love to lidingö:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0