Ruttna löften..

nu ska jag hålla mitt eget ruttna löfte om att skriva lite oftare. va ju faktiskt bara ett par dar sen nu. nytt, svårslaget rekord.
men har även kommit underfund med att om jag skriver oftare kanske jag inte behöver skriva såna "romaner" som alla klagar på. haha ska försöka, promise.

hursomhelst. the very last day at Boli i fredas.. SÅ sjukt tråkigt, och surt å bittert å allt annat lagom dåligt. meen om dom tror dom e av me mej nu.. ehee jag kanske kommer tillbaka. ganska troligt faktiskt. Tråkigt att säga hejdå as usual, spec till Rasmus såklart, hur grymt team e vi liksom?
eftersom det va sista dagen hade jag planerat ett smärre bankrån, lr kanske kostymrån. va ska dom göra, avskeda mej? men sen snodde jag varken fina örhängen, vackra halsband, asgrymma skor eller underbara väskor. och va faktiskt ganska stolt över att jag motstått den totala frestelsen! ;)
Till och med VAKTEN i entrén tyckte de va tråkigt att jag skulle sluta, snacka om poppis right.
Efter dagens slut mötte Sofy upp på Centralen också tog vi vårt pick å vårt pack(mest pack faktiskt) och drog oss mot de stora skogarna i norr tsm.
och eftersom att vi inte hade pratat med varandra ända sen morronen... så hade vi mkt catching up to do. vilket övriga resenärer kanske inte va helt överförtjusta i. Plötsligt säger fotbollshuliganen som sitter breve Sofy med en mörk och allmänt mördar-inspirerad stämma: "Alltså FAN, skulle ni kunna DÄMPA er liiite(ironiskt. han menade mycket), jag har fasen jobbat hela jävla dan å de finns faktiskt andra i den här vagnen än ni!" orka va en surgubbe tänkte vi och pratade på i dom vanliga kilometrarna i timmen, men möjligen på ett par decibels lägre nivå.. :P

Att säga att
jag inte direkt mådde Hallontårta när jag vaknade imorse, e en KLAR underdrift. va hände frågar jag mej själv. alltså inte för att jag inte kommer ihåg utanför att jag e chockad över måttet av totalt CRAP man kan må på en dag.
när jag vaknade och såg mej i spegeln insåg jag att jag både såg ut som och levde som en halvtaskig Vince Neil, och tyckte dräför att vi kunde köra den planerade Mötley Crüe festen redan då när man ändå va i sämsta möjliga skick. men sen insåg jag att mitt "skick" va värre än beräknat.
men nu började jag i fel ände höreni, kvällen började ju faktiskt, innan den slutade. jag å sofy va två sugna sthlm:are som ville gå ut i Viken, men vi verkade vara dom enda? tillslut bestämde vi oss för att sitta hemma framför OC med en påse chips(och choklad sofia, givetvis) och så slutade vi känna pepp. MEN de blev inte så mkt me de uteblivna peppet, för två sek senare ringer Elin och bjuder ditt oss allihop eftersom hon insett att hon hellre dricker Dansk vodka med Vikens värsta än kollar på dåliga filmer me tjejligan! bra skit tänkte vi och peppet kom tillbaka som på beställning när vi sätter på radion och Agnes - On and on strömmar ut ur högtalarna. Blev en grymt trevlig kväll tillslut, berodde nog mest på sällskapet  :)

idag kände jag mej helt galet okapabel att åka tåg, så imornbitti bär det av till Leks och de snöiga skogarna.. Ska bli riktigt gött å träffa gänget igen, och till helgen ska jag å Sofy ha en minireunion e Stockholm eftersom vi insett att 8 veckor tsm med en själsfrände inte e riktigt enough. plus att nu när vi inte ses i veckorna, hur SJUKT mkt kommer iv inte ha att prata om på helgerna? aah jag får lov å säga som richard sa igår efter att ha studerat mej och sofia efter ett glas vin och att  inte ha setts på hela dagen: "alltså..? vem orkar ME er..?" haha.

nej nu blev de ju en roman iaf, lr novell iaf. men det struntar jag i för det e så jäkla kul å läsa. tycker ni.
ska avsluta med lite lillasystersnack i vanlig ordning.
Celina ska berätta för Freddie att det är Bambuskott i grytan:
"Freddie, det är faktiskt sånadär Gandhi-slott!" hahah. orka.

Sen säger följer den här koversationen mellan de tu:
Freddie: Åh kolla in, jag ser ut som James Blond!"
Celina: hahah Freddie, han heter faktiskt James BOMB!!"

hahahahaha älskar dom.
vi styrs snart lrhur? ska styra in lite bilder från helgen också senare för nu e de One Tree Hill på tv, i brist på OC.
btw så ringde Emma mej från Polen i fredas... i 8 sek!!! hah sen hände nåt lr så fick hon nog å la på! :D skönt å höra din röst iaf, saknar den och dej så du får gärna ge de ett nytt försök !

styrs/hast.



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH, jag kunde inte hjälpa att "fria samtal i en månad till hela världen" innebar 3 samtal á la 20 sekunder var!!!!;P RUTTNA PISS-SKYPE!! jag ska göra ett nytt försök när jag hittar lämplig telefon;) saknar dej en massa love!! PUSS

2008-11-17 @ 17:43:21
Postat av: Robin 9A, eller 8A kanske?

Kolla in James Fjong istället.. =)

2008-11-22 @ 01:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0