ok, someone's had a party while I was gone....

kom hit till Leks i söndags. helt själv till en övergiven stuga.. gick först i 45789346m från tåget och hem, kliver in genom dörren och till att börja med så fungerar inte hall lampan. great allt e kolsvart. sen kliver jag in och tänder, och upptäcker att hela stugan e dekorerad med ballonger och girlanger.
someones had a party while I was gone..!! ganska creepy när jag dessutom upptäcker till min stora fasa att ett fönster står öppet !! så jag ringer mor, pratar i telen med henne medans jag kollar under alla sängar, i alla skåp och bakom alla soffor(en). sen lugnade jag ner mej. lite.
men på allvar så ere nåt konstigt med våran stuga. jag har två nätter i rad vaknat, rufsat omkring i sängen, väckt emma, tänt lampan, skrikit å sen somnat om. och inatt... så vände emma sig om i sömnen så att jag vaknar. TROR hon. (jag minns inget.) sen babblade jag lite om ingenting alls tills emma frågar va ja pratar om egentligen.? då tänder jag lampan och emma får panik å frågar va ja håller på me!? då kläcker jag ur mej helt ovetandes, att jag trodde emma va på väg ner för stegen. varpå emma TROR att jag vaknar å kommer på att pratar i sömnen så vi börjar asgarva båda två så vi till å me väcker PoJo i rummet intill !! bara de att notera följande. jag fick hela denn historien berättad för mej under tacosmiddagen idag. jag SOV.
heltklart nåt som händer. plus att vi har konstiga verktyg i kökslådorna men ingen skärbräda. och ikväll, helt plötsligt ligger det ett paket med tre medaljer på golvet !! på riktigt, leksaksmedaljer.. ingen vet hur dom kom dit.. :/

ikväll har vi haft sambokväll med tacos, godis och sex and the city ! grym film. skrattar ihjäl mej när Charlotte bajsar på sig i Mexico !!
sen spelade vi rappakalja. grym rekommendation till festen, myskvällen etc!
och sen. kollade vi på beoynces "all the single ladies" video 102ggr. plus några helt grymma wannabes.
jag SKA kunna den dansen nångång !! shit vilket livsmål, mitt mission in life. skiter i om de blir när jag e 75 men jag ska stå där å sheaka röv. så de så.
 

älskar den här videon, den här låten, den här bruden, den här DANSEN!
när vi sökte hittade vi även en annan video med an grupp dansare som gör en egen version av låten.
kolla dom e verkligen riktigt grymma:


 
kan säga att aldrig har jag saknat att dansa så mkt !! känn tiden på musikal ! vilket liv. nej nu måste jag dansa. fast de kan jag inte för ja har så ont i alla muskler efter våra ständiga gymbesök. min triceps trodde jag typ skulle gå av idag. men jag höll !!

imorn Photoshop, Illustrator och InDesign. ska göra min portfolio och ett visitkort! grymt kul.
nu skrattar vi åt allt, jag å mina sambos. så nublire definitivt THE BED.
styrs! /hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0