ge mej..

äntligen some color!! mina övervintrade ben i modell lysande vita har äntligen förvandlats till iaf en svag nyans av brunt.. lr ja beige men ändååå på väääg nånstans?!
ge mej sommar
ge mej sommar
ge mej sommar
spenderade en underbar helg hemma, fredag en rulle med family i the haunted mansion(övervåningen).
lördag en snabb sväng in till gävle, men höll på att få en neurotiskt sammanbrott när jag verkligen INTE hittade nån parkering och systemet stängde om 9 min !? (visade sig iofs när jag väl hittat en parkering, klämt tröjan i dörren i all min hast, haha, och kutat genom hela gallerian att de givetvis stängde en timme senare i gävle..) aja detaljer.
Sedan hämtade Adde och Richard upp mej i förstnämndes nya kärra, å de va banne mej inte vilket kalasåk som helst utan en blå skönhet som bara hade en liiiiten smääärre defekt; baksätet var byggt för dvärgar och barn under 4år. jag råkar vara 1.80 och hade en fluffig frisyr men TACK för prioriteringen av damerna killar :D
Blev en grillkväll i Hillsta med många återkommande kommentarer om mina "fruktspett" till skillnad från grabbarnas stekar! (paprika, champinjoner, och korv är förövrigt den nya definitionen av: frukt)
avslutade kvällen med utgång i Viken för första gången på 7 veckor.
kvällens höjdpunkt var definitivt att träffa min Elin igen efter ett helt halvt år bland fjällen och snön! :)

söndag kände jag mej smått ur form och insåg till min STORA lycka när jag klev upp att familjen var borta !!
thank you.
så jag spenderade min dag med frukost i en solstol och sen sovandes på studsmattan (ända tills jag skruvade på mej i sömnen så jag kom emot kanten och fick STÖT som iiinte var nådig!!)
upp med ett ryck och sen var det trots allt mors dag så när mor hade blivit firad med blommor(av verkligen alla sorter och prisklasser, varav de flesta från den yngre barnaskaran var plockade i mammas eget fridlysta heliga land..) blev det middag i det gröna och allt var frid och fröjd ända tills jag trodde jag fått världens största insekt i knät och slängde mej bakåt med stolen och skrek extremt ovackert och höögt... tills det visade sig att jag endast tappat mitt överdimensionerade och färgglada örhänge i knät !? haha hast humor.

denna veckan lyssnar vi på tvåornas examineringspresentationer och de e såå intressant och kul, och verkligen inte utan att man börjar fudnera på vad man själv skulle vilja göra.
I have a dream.
ikväll ska vi skapa en minireunion från musikaltiderna hemma hos linnea, sjukt saknat gäng !!
igårkväll var förövrigt linnea borta och emma bor numera hos en annan vän, så jag och Linneas mor, Kerstin spenderade kvällen framför Sverige-slovenien och diskuterade allt från snordyra resor till ohyggligt saknad dans!

ge mej sommar föresten.
och EMMA KOM HEM nån jäkla gång jag saknar dej.. ju.
styrs! /hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0