Mello-fylla.

Så gick då den stora finalen av stapeln, nu igen. Melodifestivalen 2008, och det bästa av allt var att det enda folk väntade på var en liten blond komiker vid namn Björn!
Jag och Sambo började tagga redan i förra veckan, jag bestämde mej för att våldsgästa gävle en gång för alla.
Först kom dock en fredag, utan sushi även denna gång !! och nu kan jag säga, börjar det bli seriös brist på sushi i mitt liv, och på en del andra grejer med för den delen.
Dock inte seriositet och självdisciplin, snörade på mej springskorna varenda dag förra veckan faktiskt, och åt inte en ynka godis, chips, lr sliskmat bit..!
(dock har jag givit mej själv och sambo tillåtelse att äta ovanstående i valfria mängder på helger, vilket givetvis spårade rätt rejält med besök både hos pizzagubben, donkentjejen och godishyllan(ex antal ggr). btw så börjar helgen officiellt fredag kl. 16.00, tänkte ni skulle veta det..)

Mello-lördan iaf !! Tog min Chill-bil för att köpa en klänning i ren desperation och hittade ´faktiskt en LBD för ynka två hundralappar!! (det bästa med det var när jag och Elina upptäckte att vi hade i princip exakt likadana klänningar men hennes hade inte kostat ynka två hundralappar ;) )
Gjorde mej sedan iordning alldeles ensam i mitt stora hus och pillade så länge me lösfranslim att taxichaffören tillslut ringde och frågade vad jag höll på med ! två sek! skrek jag, slängde ner drickan och klackade nedför backen. Bussen till Gävle och en promenad hem till Stina för att möta upp brudarna.
Där blev det Kinamat für alle och mångra skratt och skrik framför allas vår Melodifestival.

undertecknad lyckades även låta en "vårcider" glida ur handen och fick sen plocka glas och torka golv och missade HELA Christer Sjögrens framträdande.. vilket iofs inte var mitt livs katastrof.
Jag såg ju Charlotte och det va huvudsaken, hon förtjänade att vinna fast hon såg ut som en transa. Men det kan väl bara gå bra bland öststater inte sant? :)

Vi
hängde ett bra tag hos Stina, sen gled vi förbi Interpool och träffade grabbarna som firade Larssa dagen till ära. Sen förflyttade sig hela gänget till Goya och drack ytterligare otrevliga mängder alkohol!
Sambo övergav mej för Hang Loose, så när bussen skulle gått för 10min sen kom jag på att jag ville nog åka me den...!? Som tur va stog den kvar, men JAG fick stå heeeela värdelösa vägen hem! orka...

kompenserade upp med onyttigheter på söndan och världens bästa myskväll på de.
Ikväll blir det Gossip, sinnessjukt (pinsamt) bra skit.
Övrig information, det passar sig tydligen att snöa i Leksand just nu. min bil behövde inte det här!!
Lycka till till mej och sambo imorn inför uppförsbacken.. tåg någon?

Nu är det påsk om en lite futtig dag åker vi heeeeeem igen, choklad och påskägg i övrigt låter så BRA just nu!
Kan inte sluta tänka på choklad av någon anledning.
och vi som ska äta spenaaat ikväll, gott.
skriver i påsk :) /hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0