addicted to Cola Light.

jaha nu sitter jag här klockan strax efter 10 och skriver blogg, extremt deprimerande att vara vaken överhuvudtaget faktiskt. men, arbetet väntar!
rätt obehagligt att komma hem till detta stoooora ensamma hus igårnatt faktiskt, speciellt efter att Jesper hade berättat om Hostel2 filmen och en läskig gubbe som brukar stirra på honom genom fönstret? :D

Förra helgen var en bra sådan, lördagen va helt insane. Plötsligt hade hela sandvikens befolkning över 18år vaknat till liv en löningslördag och samlats i en kö, som mer såg ut som en levande myrstack, utanför Princess.
Nyöppning för "lobby" och det måste ju ha varit lyckat eftersom vi fick stå i kö i typ 1H!!!! i sandviken? ingen vet.
sjukt bra drag där inne dock, hade riktigt kul efter att jag och Rich fått i oss våra shots. efter att vi hittat baren vilket tog typ 10min! :)
Sen tog jag och min bilen ut till Bajen och njöt av 400 kvadratmeter för oss själva .. ;)

Ja sen blev det leksandsvecka igen då. Utan sambo som blivit sjuk, och eftersom vi gör aaaaaallt tillsammans så drabbades även jag av ett smärre sjukdomshärj tisda natt. men de e över nu.
Sambo återanslöt torsda för att vi skulle hålla föredrag inför klassen allihopa, på 5min var.
Mitt blev 8min men så brukar jag ju kunna prata en del.. :)

Måste
nämna mina och Emmas bilfärder i min älskade bil som vi döpt till Chill. Eftersom det är precis det den iiinte är! Härom helgen när vi skulle åka hem tyckte jag att vi lutade lite väl och när jag stannat och tankat och slänge en blick på däcken så var det ena i princip obefintligt :D
haha och samtidigt börjar Nyberg skrika att det ryker från huven ? eh whatta häck tänkte vi och fyllde iaf upp däcken med luft, med "viss" hjälp från en gentleman i närheten..
När vi åkte hem igår hade kylarmätaren fått spatt och visade ibland att bilen förmodligen skulle sprängas och ibland att vi förmodligen befann oss på Nordpolen lr liknande. Vi drog den ganska intelligenta slutsatsen att den nog var trasig..
Sen höll vi på å få motorstopp i den största rondellen mitt i Falun för att jag va helt säker på att jag hade tag på växelspaken, men istället satt och greppade krampaktigt om min Cola Light flaska som befann sig i facket precis intill växellådan. haha jomen ja har hört att man kan växla till 6:an med den? :P

Nej nu kallar plikten, plus att jag har typ 4 nya skvallertidningar att läsa, yuuuum.
Ikväll hoppas jag på Melodifestival, lite vin(förmodligen mer än lite dock), trevligt sällskap och avslutning på dansgolvet med min partner Lindquist. som förövrigt fyller 21 idag, grattisgrattisgrattis :)
LÄngtar sjuuukt mkt tills de 5 veckorna i Stockholm! Ska leva sånt liv ;)

Ska tillägga att Emma & Elin ni är mycket saknade här hos mej! Kärlek till Årefjällen och Polenfjällen ;)
görs. /Hast.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi gillar chill! ;P

2008-03-09 @ 13:15:47
URL: http://emmanyberg.blogg.se
Postat av: Goldie och andra hälft

JAG SAKNAR DIG MED !!!!

2008-03-20 @ 11:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0