äntligen..

..är det ett nytt fräscht år, 2007 började bli lite småslitet i kanterna och de va definitivt dags för en uppdatering!
Förlåt föresten för att jag e den sämsta bloggaren ever, men jag råkar ha ett annat liv också :)

Just för tillfället består det livet av IKEA och att ta sig dit och hem från platsen gud glömde(med flit)-->hammarby.
Upp med tuppen, eller faktiskt före den jäveln som förövrigt gått i ide eller liknande. sen följer cykeltur med min, som tur är, väldigt underhållande bror till Storvik(som gud nog heller inte prioriterade särskilt högt..)
Därefter tåg 7 ynka minuter till sandviken varifrån bussen går till valbo. Väl framme och innanför IKEAs dörrar har jag redan varit vaken ca. 2 1/2 h!! och då kryddar jag inte ens!
FAST de e de fasiken värt, för de e typ världens kanske roligaste och mest givande jobb jag kunde få just nu!
eller ja praktik men det låter B.
Jag och Nyberg/Sambo härjar omkring dagarna i ända och har bland mycket annat lyckats sy gardiner till hela resturangen(notera det nästa gång), kirrat lite med barnrummen och är i uppbyggnadsfasen av renovering i personalingången. Hade dock hunnit med kanske dubbelt så mkt om vi inte varit så extremt talanglösa och totalt kassa.. För att nämna endast två av oräkneliga ggr vi tabbat oss, så blev vi nästan fast mellan två dörrar för att vi glömt båda koderna ut!! Och jag själv satt i ca.3 min (småkryddat) och suddade energiskt på ett streck i min ritning soooom visade sig vara kopierat! tio poäng till Hast.
Och pånåt magiskt men inte alls särskilt underhållande sätt så lyckas det alltid bli fel vaaarje gång vi mäter tyg?
Vi kan göra om de fyra ggr de spelar liksom mindre roll, de blir inte så mkt som behövs, ja kan inte förstå.
Imornkväll blir det övernattning hos Nyberg(kan ju inte överdriva träningen right away, kanske jag fåt hjärtstopp), med sushi framför Gynning på tv! bra grejer.

Föresten så utspelade sig nyåret i "The MANSION", där jag själv, min Emma, Richard och Jesper lagade en redig middag(okej jag stod för lite matlagning och mkt underhållning..?)sen spelade vi lite oseriösa spel i vanlig ordning och avslutade kalaset på krogen redan klockan 11. Vid tolvslaget var det bara jag och Emma som förstod att man av tradition bör befinna sig utomhus och sen följer den sedvanliga nyårskyssen..
Dock insåg vi cirka 9 sekunder innan tolvslaget att vi faktiskt va relativt ensamma och i total brist på potentiella kandidater, därför avslutades 2007 såhär:
 Kanske lite mindre lyckat men ack så trevligt ;) haha

NU inleder vi 2008 med hundratio dumma löften vi inte kommer hålla och därav tio extra julkilo vi inte blir av med förrän lagom till nästa prinskorv å julskinkeranson om sisådär ett år.. Mitt eget nyårslöfte kan jag givetvis inte nämna(?) men har hållit det hittills vilket är en enastående prestation från Hast!

Nej
nu ska jag ta tag i mina kära systrar, gosa ner dom i sängen och sen bänka mej här i soffan framför Idrottsgalan! viktiga grejer!
helgen btw bestod av festligheter på fredagen hos Andreas. där jag förövrigt(måste nämna detta), slog varenda KARL i deras flaggskeppsgren(inte ölhävning utan...) GUITARHERO! fruktansvärt nöjd me det.

görs / Hast.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi är sä jäääkla bar på att mäta tyg, jo men vi är! :D haha! ses imororn sambooo, och bliinte sjuk IGEN! det skulle vara ett jäkla moment!

2008-01-16 @ 20:11:31
URL: http://emmanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0