tillbaka till min framtid

´jes. tillbaka till Vårt dalarna och lilla leksand. färden hit gick mot förmodan faktiskt ända fram!! imponerande av min bil som annars mest låter som den i själva verket är från 70talet.. hemskt komiskt när jag och sambo skulle ta oss från mataffären och hem, däcken e väl inte av högsta kvalite.. JAG ser i princip ingentin i mörkret(lr på dagen iofs) plus att rutan hade isat igen medans vi velade vilka bananer vi skulle köpa, så vi såg verkligen noll! livsfarlig färd, mest för de som ovetandes klev ut i vägen när vi kom åkandes.
annars e mitt lokalsinne precis som vanligt inte på topp. har hittat typ 5 nya vägar till vännerna på Paraden eftersom jag inte kommer ihåg den ena från gång till gång :D

slut på
praktik på IKEA nu alltså, känns så jävla surt dock. hade de bästa fem veckorna på länge och började precis komma in i tänket å då blev de heeejdå hejdå.. STOR eloge till hela KOM & IN avdelningen som stod ut med mej, sambo och våra ständiga skrattanfall och oförtåliga ord!
Leksand for now alltså, men om endast 9 veckor bär det av igen, förhoppningsvis till min huvudstad den här gången för att styra upp litegrann i Barnprogramsdjungeln.. ;) wait and see.

Helgen spenderades iaf i varierat men bästa tänkbara sällskap. Richard passade på att fylla 21 (nu såhär efter 20 e man ju nöjd å fylla sent.. ;) ) och firades med middag på Mulligans. Lördagen blev en utgång, surprise, och melodifestival såklart. dock största kattlådan att Christer Sjögren charmade hem varenda pensionärsröst och tvingar resten av svenska folket att gnissla tänder ÄNNU en gång i Globen.. vad hände?

Hursomhelst vi i dekoratörsligan va ju inte sena med att fira in dessa 9 veckor tillbaka i Leksand, redan på måndagen började samtalsämnena luta misstänkt mkt åt vad som skulle hända i onsdags.. och mycket riktigt, en rejääääl jävla tjejkväll blev det med avslutan på Baren! ps. den absolut längsta, mest informationsgivande och skrattframkallande "jag har aldrig" jag nånsin deltagit i, haha riktigt bra kväll :)
avslutades
även med att vi RAMLADE hem, för jag aldirg varit medo m en så isisg väg, vi typ låg mer än vad vi stod. och då passade Brita på med att punktera kvällen med citat: "ååh, ORKA göra barn ikväll?" :D

Sen vaknade vi upp och det var visst alla hjärtans dag. tro mej jag har aldrig fått en bättre väckning...!!
klockan nio ringer blomsterhandeln och berättar att jag fått bud! fina rosor från den bästa ;)
var dock tvungen å ringa morsan på en gång för att försäkra mej om att jag inte vart överlycklig i onödan ochatt hon försökte trösta på hjärtans dag haha.
på tal om trösta så hade Emma "nejmen jag ee inge bitter" Nyberg en hård dag igår. hahah trodde ett tag hon skulle stycka mej när hon HÖGG snitt i mina rosor! ;)
nejmen hon är inge bitter, nejmen hon e inte de!!! haha

nej nu ska jag köra till och hämta från tåget, sen blire mys ikväll !! <3
styrs/ hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0