nu har det spårat

.. och det skulle ju inte direkt vara för ovanlighetens skull !
hej jag erkänner att jag e sveriges segaste bloggare, i och med detta kommer nu en resume av de två seanste helgerna som har spenderats i goda vänners lag!

Min Goldie kom förra fredagen hem från sitt Polen till oss vanliga dödliga halvintelligenta, och spenderade fredagskvällen med mej, Nyberg/sambo, Possi och Elina. Mycket trevlig kväll som börjades hos Possi och avslutades på ett ovanligt packat Slick(i dubbel bemärkelse) ! Där tappade vi alla bort varandra i vanlig ordning och Emma fastnade hos någon av det motsatta könet medans jag körde dansgolvsvända ...17?
Sjukt bra löningshelgsdrag och vi hade nästan för kul när vi höll på å missa bussen hem, jag klämde dock i med biffarmarna och trängde mej i kön och tog sen ett par rejäääla sprintsteg till bussen, medans emma förövrigt uppehöll sig med att byta OM mitt på Stortorget i Gävle. En mycket bra ide.
hem kom vi och nöjda va vi :)
LÖrdagsmorronen innebar upp och jobba och därefter en duktig omtaggning inför lönehelgskväll nr2. Som spenderades i bästa tänkbara sällskap, en hel besättning!! Meningen var att bord skulle bokas i gävle och allt va hemskt seriöst, ända tills vi inte fick nåt bord och fick lov att gå till "Det onämnbara stället"... Maten var dock god och efteråt följde vi upp med kortspel(om man nu kan kalla de så..?) i Mansion.
och SÅ mycket har jag inte skrattat på jag vet inte hur länge!!! bilder kommer.... sen blev det Kharma och ett jäkla röl på dansgolvet med Nordlund, Hast och Lindquist i den absoluta täten ;)
söndagsmorronen inebar även den jobb...

Denna veckan var våran 4:e på IKEA. helt sjukt hur fort det går. kommer sakna jobbet på IKEA och allt extremt kul folk grymt mycket! just nu måste jag erkänna att Leksand känns precis så litet och illa som det faktiskt är..:S
Om ni någon gång går runt på IKEA och hör någon säga: "jysk!" eller: åh.. här ligger ju den här å chillar..!" då vet ni att jag och sambo har gjort ett jävla intryck, haha!

I fredas blev det freda igen och Adam Tensta fick för sig att Kharma Lounge i sandviken, det är tillräckligt mycket håla för en förortskille som jag, dit åker vi! Bra för han, för vilket jäkla drrraag de va.
Alltihop började givetvis i mansion var annars. Poppade basic element, Maxx och desepticon-dance på högsta och blandade dryck med dryck! Fortsatte kvällen på Kharma och vi en 12 kanske gled han upp, adam och rev av ett par låtar tsm me nån annan kille som trodde han va sjukt mycket kändis.. doh.
My cool  körde han sist och DÅ kom sandviken igång(eftersom ingen kunde sjunga med i nån av dom andra låtarna förutom Ninni!) inklappad och My cool en gång till sen blev de dansgolvet resten av kvällen och alla vi jysk kunde inte ha blivit lyckligare när Maxx plötsligt dunkade ut i högtalarna! viiiilken kvääääll ;D
seriöst roligaste kvällen på extremt länge!

Igår vae jag tvungen att chilla ner lite, vaknade på morronen och skrek som ett djur när jag upptäckte två fetaste blåmärkena på höftbenen av alla trevliga ställen!! undersökte resten av min lemlästade stackars kropp och fann lika stora lika äckliga blåmärken även på magen och på knäna och uppöver låren..! Kom fram till att det kan va hårt att stå längst fram mot staketet när man har 3 fjärdedelar av sandviken som trycker en i ryggen.!
kvällen blev lugn och spenderades med mor på konserthuset i gävle. Marie Picasso faktiskt över förväntan ska sägas! min sallad med kräftstjärtar, räkor och lime inann var dock snäppet ännu bättre ;)

nej nu väntar sista veckan på IKEA, plus att Emma åker "hem" igen på torsda.. jobbigt..:/ Kan hända att jag kommer å hälsar på, specifikt om drinkarna kostar i snitt 25 kr st ;)

I övrigt så e jag hur kär som helst, han kunde verkligen inte va bättre !! :)

vi styrs! /Hast.

Kommentarer
Postat av: Emma

"Men här ligger juh den och chillar" hahahah!
Mn du glömde bort allt "Kämp" ;P

2008-02-05 @ 21:23:50
URL: http://emmanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0