Vad kan jag säga.. ?

Det var en helg det. kan man säga. men vad ska jag säga..?
(skulle kunna säga att det spårade, men det vore i allra högsta grad att använda ett på tok för beprövat uttryck)
Det känns liksom inte som det räcker denna gången.

Spenderade hursomhelst lördagskvällen hos Elina i hennes och Stoffes lägenhet, där jag aldrig varit !! sällan jag inte orkar släpa min röv till gävle? :D värdinnan styrde middag åt alla tjejerna å sen gick hon och bytte om, varpå hon kommer tillbaka och får höra direkt: "Ska du se ut sådär? / men sådär kan du ju inte ha ser du väl?" haha tror Thess va lite på krigsstigen om man säger så.
riktigt trevlig kväll me allihopa, waaaaay to long since jag hängde med dom kände jag nu. dock inte Emma som jag sover med haha.
                             
jag & the hostess.

Tillsist kom grabbarna över en sväng, t o m Micke hade släpat sig dit från Falun! sen försvann vi allihop till Goya där jag och Thess härjade järnet. (fast jag står FAST vid att Goya inte e mitt place to be) sen kan vi väl säga att den kvällen slutade lika illa som den började bra..
Och jag är ledsen för det.

laddade om för en söndag som va helt galet mkt mys. precis vad jag behövde, en samlad kollektion av älskade familjemedlemmar och vänner. Vi 3 samlades vi runt det enorma Hast-bordet och bakade pepparkakor, kommer bilder på några sköningar sen!
det följde vi upp med en riktig adventsmiddag, julgröt, pepparkaka(or), macka med skinka å senap, glögg etc.
AAAH jag älskar jul !!!

men nu känner JAG mej som en enorm DEG. för alla vet ju att de som blir kvar när man trycker ut sjävla formerna, det äter man ju upp. lika med att om man bakar länge och sen dricker vatten så bakas det pepparkakor i magen. haha.
avslutade kvällen framför film med family och somnade i mammas knä, sicken klassiker.
upp tidigt och till Leks, men fick iaf med mej "RKG-grytan". rensning av kylskåpet grytan. god, men halvläskigt att kylen e tom å magen e full. med..?

nej nu har vi haft lektion tills NU!! ska känna lite pepp till en bra låt sen ska jag knata hem till mian sambos igen.
pratar med ems på msn via Polen. saknar ihjäl mej och hon behöver komma hem å styra upp mej lite.
vi e varandras motsatser som alltid. lugn/vild...

vi styrs/hast.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gaaah krigsstigen, jag?? Skulle jag väl aaaaldrig vara ;)

2008-12-11 @ 00:08:00
URL: http://theresesjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0