vad göra med det här livet.

hjälp mej från att sitta i skolan med en photoshop uppgift just nu.. börjar lektion igen kl. 18 och håller på till 21.
JES !! askul. äntligen. jippiiiiiiieeee.....

har typ snöat i Leks nu i 3 veckor. men hur bra e inte de? hoppas det ligger lika mkt snö hemma så jag och bröderna kan ha snöbollskrig och pulkarace i vanlig ordning. kommer antagligen inte kunna följa me family upp till stugan iår heller... men ser ändå ut som det kan bli en tripp upp dit för mej över nyåret. förstår ni va GULD det är att fira nyår på fjället ? ååh jag längtar så sjukt mkt till att åka bräda och skidor igen.. va två säsonger sen nu :/ vilket typ kommer betyda en favorit i repris på när jag skulle lära mej åka bräda första gången. Blåmärken everywhere, och då menar jag everywhere. Vi får hoppas att de korten är totalt raderade, eh ja.
ska iaf passa på att hälsa på en redan saknad Elin däruppe. från vad jag kan läsa på hennes blogg så kan dom ju behöva lite gäster där uppe på Tott.. ;)

 Kanske inte va så smart å cykla till skolan i toksnön.. dock inte jag som bjöd på den!

Längtar till familjen och bara ta de lugnt hemma. men har så sjukt mycket saker jag måste styra... AHH. nästa praktikperiod, vart ska jag då hade jag tänkt exakt? längtar tillbaka till Boli men borde samtidigt prova på nåt annat.. lr?
om jag inte vill nåt annat då? och dom fortfarande inte kan anställa mej på svt?
ja då får jag bli arbetslös, söka till idol, inte komma me.  å tillsist ta me mej Emma till Kenya och volontärarbeta på ett barnhem i ren desperation.. fast de skulle iofs va kul? lr ska jag åka till moster i valencia och deppa lite, å sluta me att jag får jobb på en bar endast tak vare min hårfärg.
herregud va ska jag göra med det här livet egentligen. ?

 saknar dej! v

nej nu ska jag ta tag i mej själv och styra upp den här photoshop uppgiften. ska frilägga en brud me spretigt hår, very exciting indeed.

här är iaf min önskelista det här året sådeså:

great bara massa billiga saker. eh.
får la hoppas på hårbandet. haha.

nej längtar tills ikväll. sista kvällen i stuga 22 med sambos ! se titanic å njuta av varandras underbara sällskap!
styrs i gästrikland imorn! /Hast.

Kommentarer
Postat av: Emma

Din sambo har en utmärkt plan eftersom att vi är såååå unga, snygga och har hela livet framför oss (och inte vet vem vi ska gita oss me) och inte behöver jobba än har jag hört så tänkte jag såhär:

Först tar vi pengarna vi inte har och åker till Kenya och volontärarbetar på barnhem, och blir lite bruna å härliga. Sen åker vi till Norge och tar första bäsa jobb och blir snortäta, sen åker vi till Valencia och jobbar i en bar för att vi är blonda, sen åker vi typ jordenrunt och ja blir grymmm på engelska. Sen kan vi skaffa oss ett liv, ett coolt (ja som inredare å du som programledare på bolli) och nån att gifta oss med?! Låter inte det som den bästa idén ever?!!!



Jag e taggad!

Pusssss!

2008-12-16 @ 19:09:44
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Emma

såg nu att det ser ut som att jag var full (lr nått) när ja skrev, har missat en massa ord. Men kan tala om att ja bara var pepp! haha ;)

2008-12-16 @ 19:11:50
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma! allvarligt, klart bästa idén nånsin..! jag e så PÅ !! när ska vi börja styra.. över myskvällen på sönda kanske? ;)

2008-12-18 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0