Min framtid och en drömklänning!! (eller två)

vaknade hos Sofy imorse. helt utvilad faktsikt, fast vi fortfarande inte har lärt oss att om vi vill gå å lägga oss kl. 11 egentligen så måste vi gå å lägga oss ca en timme tidigare eftersom vi alltid får ett ohjälpligt skrattanfall så fort vi sörsöker sova. nästan alltid åt samma sak nuförtiden också, hahaha sofias monkey laugh som ni kan se i en video på facebook ;)
sofy ser inget när hon ska läsa i sängen eftersom hon möblerat om men sänglampan sitter kvar som förut..(?) så hon nödanvänder adventsljusstaken. jag försöker sova två centimeter därifrån i samma säng med X antal 90watts lampor i huvet..

IDAG. va en sjukt viktig dag. De va en föreställning jag såå gärna hade velat se verkligen. men jag fick lov att prioritera mitt eget liv faktiskt.
Hade möte med Scenografi Chefen för SVT. Det gick faktsikt över förväntan, trots att jag alltid tror att jag ska göra allt skitbra ;D nemen jag fick lite tips å trix inför Våren framför allt.. Sen ringde jag Rasmus eftersom jag ändå va i Värtahamnen och han visade sig va runt knuten så han hämtade upp mej i Boli-bilen så gled vi in på Tv-huset så jag kunde göra en appearance där också. grymt kul å träffa alla igen! Kommer nog tillbaks snart... :)

Sen råkade jag visst gå på stan i 4h.
hittade faktiskt lite klapps. MEN självklart också en del till en annan.. bland annat drömklänningen!! jag orkar inte med mina pengar.. att dom inte excisterar! gick runt på Topshop..
<-- helt underbar! men provade inte ens för de va Kate Moss v  topshop.. nästan två lakan!

Inne på Beyond Retro fanns asmkt. Och helt plötsligt hade ALLA klänningar min storlek !? de e dyrt att ha the right shape.. men i denna klännignen såg jag mest ut som jag skulle börja sjunga "All I want for Christmas iiis yoouu" närsomhelst. sen hittade jag drömmen.. lr de va två:
nr1

nr2
loooooove this dreeessss..

sen hittade jag en fin champagne:
    MEN. den klänningen jag tillsist kom hem med... (och som var den enda som rymdes i min plånbok) var denna:

ska nog ta bort blomman och ersätta med en stor rosett. och den måste sys in lite.(jobbigt när jag e för lång för min egen storlek så jag måste ha en större. 38 blir the shit med några stygn!)
 Men annars e den guld till jul och nyår!


sen åkte jag buss hem till snön och nu sitter jag i Bajen och e sjukt pepp för imorn när jag finally ska träffa Gävle brudsen igen! Har inte träffat Elina sen i våras hur sjutk e de exakt.

men vi styrs/ Hast. --> och min nyinköpta mössa, love it -->

Kommentarer
Postat av: emma

Jag älskar den lila och den juliga klänningen!

Vad är dt här med klänningar?! Ja får aldrig nog!

Ses imorron samboooo

2008-12-07 @ 19:03:30
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0