klappar & zombies. (men vem har slängt min mat?)

precis hemkommen från julshopping i Gävle med sambo. hade lika kul som vanligt vi två. plus att Emma hade lyckats glömam alla sina student ören hemma, så jag(lämpligt val eftersom att JAg e så tät?) fick agera sugarmama!
lyckades faktiskt hitta de sista klapparna så nu e jag all done! lyckats riktigt bra iår måste jag säga, e så nöjd med allt till alla, skulle vilja lägga upp bilder här.. MEN sen kom jag fram till att de kanske iiinte va helt smart.
vi va även på Goya och hämtade Emmas jacka som hon glömt där. personalen verkar ha lilla vardagshänget där också.. ? vi kom in och han sprang uppför trappan efter jackan, så då ropade jag: "Bra, då tar vi en dricka så länge!"
jag skämtade för örvrigt, men han: "Ja ta för er!" haha, det är alltså bakvägen som gäller, good to know.

styrt upp en 21års present/julklapp till Puffy också. mkt nöjd :) längtar så mkt efter henne!

hemma från Leks föresten !! hur skönt vare å vakna i sin egen icke stenhårda, mkt bredare och hemskt mkt mysigare EGNA säng imorse exakt? loovely.
Sista dagen i Leks så hade jag ju förövrigt lektion till kl.21? galet. och inte nog med det ska tilläggas.. När jag kommer hem till stugan och ska styra upp "middag" då har Pojje SLÄNGT min helt oöppnade soppa OCH min yoghurt? eeeeh?
lite väl bra städat kanske.. "Så nu HAR vi städat!" hahah ;D
fick snällt sitta där och äta chokladflingor direkt ur paketet, men DE har väl iofs ingen dött av. sen tog jag lite popcorn på de så jag överlevde ända tills nästa morgon när Pojje fick lov att betala min frukost i cafeterian som kompensation!

Nu får det faktisk va slut på pocorn, chokladkakor och dylikt till middag! tacka vet jag mammas mat!

studerade precis min bror när han spelade nåt zombiespel. utmärkt ursäkt för att inte ta tag i mitt rum faktiskt.. sen kom det en helt enormt stor zombie och tröck in hans Safety door å då vare så att säga stekt.

sen lirade vi lite rockband. helt sjukt roligt, guitarhero och singstar i ett! I love.



ska avsluta med Freddie igen. hon gjorde det roligaste på länge igår, men et kommer va sämre såhär återberättat men håll till godo:
Mamma lagar falukorv och freddie springer omkring. Sen tar hon en rå bit korv och stoppar i munnen.
Mamma ropar: Men Freddie! Har du byxorna bak och fram nu igen!?"
Freddie stannar upp, drar ut byxorna för att se om lappen sitter fram. Sen säger hon, fortfarande med huvudet neråt: "Nej!" varpå korven trillar ur munnen rakt ner i byxorna!!
hahahahahaha de va verkligen askul. då iaf :P

styrs/hast.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0