Assy vs. Binnks ?

har precis varit på mina klasskompisars Japanredovisning , såå fruktansvärt coolt !! jag vill me åka till Tokyo.. inte minst för alla sjukt snygga kläder å prylar!
har haft Kommunikation hela dagen. riktigt kul. dessutom intressant. har faktiskt börjat styra upp en liten idé för mitt Ex-jobb. blir lite kreativitet, lite design, lite musikalitet och mycket mej!! :)

fast visst hann jag och Olle med att gymma idag också. ställde mej även på vågen vilket jag inte har för vana att göra. (av nån anledning..) men nu gjorde jag iaf de och inte hade de hänt mkt trots mina extrema veckor på gymet.. kan iofs bero på att jag kompenserar mina tynga träningspass med minst lika tunga mängder choklad. hahaha
igår hade jag och sambo ett "en-gång-i-månaden-ryck" och köpte varsin 200grammare att njuta av framför Desperate. :D


mmm....

har egentligen aldrig oroat mej över vikt. tycker jag e onödigt NEGtänk. sen har jag ju varit totalt okapabel att gå upp i vikt också. ända tills TAHITI kom in i mitt liv vill säga!!! då helt plötsligt gick jag upp 15 kilo och vågen fick nippran och gick i princip sönder.
jaapp..
så sjukt förvirrande att jag åt nyttigt där om man jämför med mina fett/socker/kolhydrater/cola light dieter här hemma!
haha så konstigt men jag får väl lov att va nöjd. har dock inte gått ner alla "tahitikilon" än. en bit kvar men tror inte jag kan bli såpass smal igen. min "behind" så att sägahar ju gjort totalt uppror så att denfår jag nog aldrig ner i mina gamla 26tums jeans igen. too bad Assy!!
som PolenEmma skulle sagt: "Du e ju Binnks" hhaha å ni vill inte veta va som menas me de.

hursomhelst. muskler väger mer än fett. choklad är en riktigt viktig och dessutom god del av livet. pls att en stor rumpa faktiskt kan ses som väldigt attraktivt. iaf i många andra icke anorexia fixerade länder. dit jag ändå tänker flytta så fort jag får chansen. så jag e som sagt nöjd. ska ni me va !!

imorn far jag till sthlm och min beloved Sofy igen!! känns lite som att komma hem när man kliver in genom dörren på lidingö måste jag säga.. ;)

nu blir det festligheter hos grannarna. Agge fyller 23 å klasen e samlad!!
vi styrs!/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0