min SVT studio.



visas varje dag i SVT1, SVT2, SVT24 och Barnkanalen. strax innan julkalendern som börjar kl. 18.45! have a look :)

mitt tåg
till stockholmo går om en dryg timme. sist jag va där va ju den fabulösa släktmiddagen.
de va gött. här e jag å mor utanför Stallmästargården:



som vanligt  min halvtaskiga mobilkamera men hursomhelst min älskade mor! ska btw iaf önska mej en ny kamera till jul, nu när jag håller på å läser avancerad photoshop å grejer! :D
kanske borde önska mej en dator med photoshop, Illustrator och InDesign först... suck för pengar. (som jag inte har)
föresten var vi ju även tvungna att ta oss ifrån den där släktmiddagen på nåt sätt, så de fick bli det uppenbara alternativet:



stekigt inte sant.

nej nu back to basics me photoshop så jag kan komma in på det avancerae nån gång.
önskar mej den här iaf..


men får nog nöja mej med denna:

som iofs e asgrym haha.

styrs/hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0