God jul! (och ett gott nytt... för nu DRAR jag!)

har faktiskt varit lite upptagen med viktiga saker, så jag har inte varit in här. förlåtligt över jul såhär.

julen ja. va e väl en jul hos Hasts? den kan ju va alldeles trist å långtråkig å ... å.. å tråkig.. å ALLDELES UNDERBAR!!
firades med hela familjen plus moster från spanien och morbror från vischan! äntligen lite prinskorv, plus de Finska lådorna. möjligen helt okända för en svennebananer? men riktigt ritkigt gött.

Sen blev det juldag och min Polen-emma fyllde år. NU igen.. hålla på å fylla år på juldagen hela tiden..
jag hade förberett ett paket med lite smått å gott...


en geishachoklad. rosa trosor. glitterspray. läppglans. schampo från Lush. en DVD med bilder och musik från våra eskapader under det gångna året.
kan vaaarmt rekommendera den här duschtvålen/schampot från Lush. det luktar godis, fast bättre!!
buy now!


jag fick även en i julklapp :) 

juldagen va hursomhelst GALET LYCKAD.
enligt mej. första gången på riktigt länge jag hade så grymt kul faktiskt. riiktigt härlig liga som vi styrde upp hemma hos Kapten Larsson också! ;) saknade järngänget bland andra! fanns mycket gamla godingar att träffa, e ju inte för inte det kallas den största "hemvändardagen". fick även dansa och härja med Sofy vilket va pricken över i på en riktig helkväll!

idag har jag också fyllt med en julklapp jag unnat mej själv efter många goda år med världens kanske förmodligen fulaste kamera.
den här snyggingen är äntligen i min ägo!! taaackarrr.

ska jag bara styra upp en laptop också, men det kan ju få vänta tills dom där CSn-pengarna behagar komma in på kontot.. NÅN GÅNG ??

hänvisar till facebook för bilder från julafton, juldagen etc.
julafton. Freddie.
 
juldagen. saknar dej redan emms !!!!

för imorn åker jag till fjälls! JEEES.
see ya.



styrs på freda när jag kommer hem!! /Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0