underbar

Nu händer det grejer vill jag lova.
onsdan va väl ett riktigt särkapitel men början va iaf nästinpå oslagbar med 35 tillfälliga leksingar på en yta av ca. en kvarts kvadratmeter var, hemskt mysigt och allmänt påverkat. vinet flödade, ölen sprutade och spriten bytte händer konstant, utgången blev inte helt oväntad men fick (i brist på annat) iaf med mej ett par schyssta pics hem!

helgen som var.. va underbar för att använda helt rätt ord! blev mött på bästa sätt vid hemkomsten, sen blev det fest på fest. fredagen med brudsen var totalt förvirrad men vilken kväll! avslutades om möjligt än bättre :)
lördagen var födelsedagskalas i förtid men så sog klockan 00.00 och champagne och rosé kom på löpande band som från ingenstans och livet lekte i allmänhet, jävligt lyckad kväll. och vid det här laget hoppas jag du vet hur mkt jag tycker om dej, och ingen annan.

den här helgen går i lördagens tecken, Lady's Night kommer till Leksands arena och JAG med flera ska stå som arenavärdar. hemskt glidigt jobb och dessutom efterfest med kändisar och VIP ( i bästa fall) looking forward to it!
idag har jag ingen vidare kommentar på dock, sambo lämnade mej för civilisationen och ovanpå de lyckades jag bli dumpad ytterligare en gång på samma kväll, inte alls deprimerande nejmen de e inte de..
så nu har jag varit ute på en grannrunda och fått ihop ett 20tal potentiella filmkvällsintresserade, nöjd me de faktiskt. knackade förövrigt dörr totalt randomly och hamnade tillsist hos ett punkarpar av misstag som dessutom låg och sov, inte väldigt poppis där just nu men va gör väl de? inte min krets känner jag.

bilder på ingång från vårt vernissage idag btw, lyckat som fasen men så e vi ju också en extremt begåvad årskull!(lr fler) nu ska jag gräva ner mej i min ensamhet innan filmdejten, med hjälp av glass och chokladglass.
snart igen. ella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0