random

helgens bästa konstaterande: random. kalasbra och allmänt användbart ord som givetvis inte existerar i svensk version. är redan en flitig användare!

nu sitter jag ensam i dalastugan, min sambo e btw totalt icke-existerande, utplånad från världskartan OCH mobilnätet. ska oroa mej snart, just nu njuter jag av tystnaden efter att hela familjen Hast (förutom storskeppet) varit här på inflyttningsfest. dvs vi beställde american take away, inhandlade godisaskar och lekte i lekparken!
Jag visade prov på lite gungbrädekunskaper och exakt hur man åker rutschkana som smidigast, så nu e jag trött.

höll förövrigt på att totalsomna på arbetstid idag efter en helt ok utekväll igår.
jag, Kej och elin skapade drag, krogen va i allmänhet en smula skum och i synnerhet full av helt totalt osökta personer. lyckad kväll hursomhelst och avslutades helt riktigt med kebabpizza och dubbelsäng!
kvällens stora fråga var och är, fart fasen linnea och resten av Alba tog vägen? nåt incesttillhåll ligger mina pengar på ;)

har fått livstecken från min polska babe, och allting visade sig vara precis som vi skrämde henne med att de skulle. högstadietoaletter med inbyggd cannabis für alle, dubbelrum med inneboende gråsuggor och givetvis en transvestitporrklubb i kårlokalen. osvosvosv.. :)

nej nu e svenska klockan snart tio och sambo är ännu inte återfunnen! ska nog kontakta polisen, och definitivt starta skallgång.. (ska bara pröva smsa först)

sinnesjukt seg skogsrouter här ute så håll till godo gott me lite pics till torsda typ, hej så länge/ Hast




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0