elle et belle, elle et ella

jaha. fel av mej men hur kass får jag bli på att skriva blogg? känner mej way too oseriös egentligen men samtidigt behöver exempelvis mina bättre ählft emma-i-polen få veta ett å annat som hänt på senaste.
TILL EXEMPEL 50års kryssningen som aldrig lossade från land men ändå innehöll ett jävla drag.
och: Ja, det spårade totalt och fullt ut.
fasen va roligt de va. jag vann en chokladkaka, 200g btw. Fyllefastrarna(den nya benämningen) höll igång innan vi ens kom dit, en kvart sena va vi och heeeejå HÅ va mkt roligt vi missat, tydligen.. ?
dock missade vi inte maten (sicken tabbe DET hade varit!) som bestod av medelshavsbufé, och en sinnessjuk chokladmoussetårta till dessert.. sen dansade vi natten lång till lite afrikanskt, lite av min far på trummor, och mycket gamla godingar!
sammanfattning: de finska fyllergubbarna upprätthåller (med beröm) sitt supar-rykte.
                                fyllefastrarna tsm med undertecknad regerade dansgolvet/en.
                                och resan hem va inte långt ifrån bäst, tack vare en helt speedad bror, som bland annat lyckades få mej att tro att han va "the living dead".(detta utspelade sig på en rastplats i ödemarken när mor&far försvunnit av nån anledning)

nee, sen kom skyltningsveckan i Leksand och alla dekoratörer kreativiterade loss! kändes som det var på riktigt för en gångs skull, och resultatet va klart godkänt! Avslutade veckan hos Linnea som gjorde lärlingsprov för anställning på Nikita i Kupolen.. i mitt hår!!! tur att jag e snygg å hon e grym för anställning fick hon, congrats! ;)

Lördag, fars födelsedag öppnades med goood goood mat, stek å grejer! Jag hade på allvar gjort en moussetårta av seriös rang! som vi åt efteråt. sen for jag proppmätt till viken och en riktig tjejluva!! Jag, Sara och 3 Elin: ar !
haha varav två Skog! tillräckligt förvirrande redan innan den där vinaren... och champagnen... och shoten... :D
sjukt rolig kväll, och bilder utlovas senare ikväll :)
Min eviga partner in crime ska lämna mig för ett festspäckat Åre.. jag e lessen å bara lite avundsjuk ;) kommer sakna dej!
helgen som va bestod mest av en massa mysigheter.. och en massa kids överallt !! barnvakt.. tur dom e så underbara då och då! <3
Nej nu e sambo tillbaka också efter en hel veckas frånvaro(då jag passade på att byta rum haha) så vi ska hem å vara sambosar nu ! :P Imorn blir en fotbollskväll i stuga 18, med överhängande risk för chips och stora chanser för öl. let's!! ;)
vi görs. /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0