this sucks.

halsböld. sådär nu blev hälften av alla som tänkt läsa de här så äcklade att de inte gör de så då behöver jag bara skriva häflten så mkt.
halsböld igen. här kommer storyn.. i torsdags hade jag ont i halsen och tillsist problem med andningen. ringde(och förlorade därmed några surt förvärvde vuxenpoäng) mamma som genast kom och hämtade mej i leksand! sicken mor, vi bor liksom inte i samma hus längre då hade de inte varit lika beundransvärt.
Sjukan på fredan och diagnos --> Halsböld. tackar liksom... hundrafyrtio penicilinpiller på 1/2 dec att trycka i sig innan månda då.
KUL att skolan har julfest och att jag inte festat på fyra helger nu.. neeew record!! dingdingding, high score...
och frågan e om man vill riskera ett liv fyllt av halsbölder för lite julfest...? ska fundera på den.

tillsvidare har jag räddat min sambo från ensamheten, och snart ska vi gå hem å vara sambosar. typ göra mat, kolla på desperata hemmafruar och förmodligen somna i varandras knän!

till helgen ska jag träffa min kära göteborgsvän som jag saknat i tre månader nu hah, typ. lite guitar hero blire, och en å annnan bira om jag känner oss rätt ;D

nej imorn e de julpyssel, seriöst inte sant.

längtar helt SJUKT mkt tills min andra hälft kommer hem i jul... min emma alltså :)
kramar till polen !! /e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0