God jul !

God Jul ja, eller den hade iaf varit GOD om jag hade kunnat äta maten!!(som förövrigt självklart såg ovanligt frestande och perfekt ut) På självaste julaftonskväll, som den allra mest överraskande presenten av alla, klappar min mage ihop totalt i båda ändar och hejåhå så vare slut på julmatstryckandet för iår.. jag blir L A C K.
för inte nog med att jag lyckades halvförstöra typ årets bästa dag utan jag tvingades även säga till min bästa vän att jag kan tyvärr inte komma på din 20års fest lr gå ut på juldagen för min mage arbetar inte med mej!!!!! hade ju bara sett fram emot de i ca. 3 månader ...
fuck, där satt dom å hade kul liksom.. å andra sidan kom min kära emma inte in på krogen iaf.. utan nöjde sig istället med ett sibyllamål för ovanlighetens skull.. ;)
MÅNGA MÅNGA grattis till dej iaf !! :)

I övrigt har jag inte skrivit särskilt mkt blogg på en månad nu och vad kan de bero på? jo jag e totalt kass och allmänt talanglös so min sambo skulle sagt! Har legat sjuk i först halsböld och en penicilinkur på de, direkt efter de blev det sjukan igen och konstaterandet: halsfluss och ytterligare 10 dar på penicilin.. som förövrigt skulle tagit slut först igår men som jag inte varit kapabel att ta de senaste dagarna vilket själklart me min tur kommer leda till ytterligare en halsjukdom med ett överkryddat namn!! jag orkar inte.

hade en riktigt trevlig julavslutning i leksand me lite firande me klasskamraterna. "lite firande" :)
konstigt att inte träffa några av dom(förutom beloved sambo ofcourse) förrns i februari!? dock ska vi styra en fest i ellansverige så de blir rättvist å alla får lika långt, typ. örebro, börja förberedelserna..!

Kunde annars inte varit gladare över att min andra hälft äntligen släpat sig hit från det mörkaste hörnet av Polen!
I so glad to have you back hone!!!
tråkiga momentet blir dock när hon, om bara två veckor måste lämna mej igen för obduktioner och dissektioner.. :S

JUL
va alltså allmänt förvirrat å inte alls som vanligt, men de va iaf skönt att fira den hemma! trots den uppenbara bristen på snö!? kasst. om de ändå vägrar snöa kan man fasen lika bra befinna sig på en paradisö, exempelvis Tahiti  ;)
Nej, nyår
känns det mer laddat nför nu. vi börjar i The Mansion å sen får vi se var kvällen slutar, i det sällskapet förmodligen på en pizza lr sibyllastol med ett riktigt fett mål i armarna!!! works for me.

spenderade dagen med att till skillnad från alla bakfulla stackare (...) shoppa för precis alla pengar jag egentligen inte har! moster och jag körde en rejäl gävlerunda innan hon lämnade för spanien igen! Kan bli en ny vända imorn! Nu ska jag och bröderna Hast spela ett hysteriskt spel och skratta i mängder! sen blire guitarhero och sist pirates och massa ötknäckande!! då menar jag att det är en GOD JUL!
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0