jag saknar

jag saknar dom gamla goda tiderna alltför ofta
DOCK inte en kväll som i lördas för då vare precis som förr, kanske en aning plus på alkoholsidan men inga vidare kommentarer på de!

sen saknar jag min allra bästa av vänner, fast hon inte ens åkt än.. Polen känns så mystiskt och mörkt på nåt vis, sjukt skumt faktiskt.
Hon kom förbi (vägarna förbi leksand någon?) igårkväll iallafall i sällskap med Andreas. Stannade på pizza och allmänt mys och sen blev hejdåkramarna många och långa. tur hon kommer hem till jul, kombinerat med 20års kalas på juldagen tror ni DET kommer bli dåligt..

saknar en annan som e min. fast vi ses snart, längtar.

klockan är 10 på morronkvisten ochjag måste ta tag i en två A4 lång uppgift till skolan, hur seriös e jag? omöjligt att ta sig an ikväll för då väntar indisk afton med hela skolan haha. röd klutt i pannan-ready to go

btw, ett "antal" bilder från i lördas som DOCK inte bör visas såhärpass publikt, undertecknad medverkar väl på sådär 75% och de e tyvärr ingen vacker syn så dom picsen får ni vänta på en photoshop retuschering innan jag ens kan fundera på att lägga upp!
doggybag-pizza och lite kaffe på de här så. ella.

Kommentarer
Postat av: Emma (the true goldie)

Heeeej min älskade pärla. Nu e jag på mitt allra ruttnaste rum. Nääejdå, rummet fungerar bra förutom en dörr som har lika tjock isolering som en well-papp skiva och man hör aaaallt va folk tjötar om. Toaletterna och köket är däremot en ren katastrof, skoltoaletterna i Sverige e rena rama luxury me vadderade sitsar till skillnad från detta!! Helt sinnessjukt vidrigt faktiskt. Så jag och min nya roomie Inga(en KEMPEGREJT norska) har redan börjat prata om att vi lär styra nån sorts lgh och då kan jag förhoppningsvis bo me henne med tanke på att de e sjukt trist att bo själv och hon e förövrigt polska i grunden. Ge mig hennes flytande polska tack!! Hoppas
ni har de grymt i leksand för ni ska verkligen njuta av er gulliga stuga för ni skulle inte vilja byta boplats för en miljard kronor:P nu lär jag gå och styra upp ett besök på ikea me mina korridorvännurs. Jag saknar dej helt sinnessjukt mkt ella, DET ska du veta...jättebamsekramen från en lite vilsen, polsk, goldie <3

2007-09-01 @ 12:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0